Hvordan kommunisere og markedsføre ditt arrangement

Presenteres av Headspin

Hva er det viktig at scener og festivaler tenker på i kommunikasjon – uavhengig av budsjett? Kommunikasjonsbyrået Headspin forteller blant annet om viktigheten av å skjønne målgruppen, plattformenes premisser og verdifullt innhold med variasjon. I tillegg er også planlegging, måling og justering nøkkelord som vil diskuteres. Med seg på scenen har de gode eksempler på hvordan du kan være kreativ, og som viser hvorfor du bør tørre å leke og teste deg frem i kommunikasjonen.

PIA BIERMANN
Bred erfaring innen strategi, merkevarebygging, visuell identitet, PR, reklame, digitale og sosiale medier, web og film. Har jobbet mye med kulturkommunikasjon for blant annet by:Larm, Pstereo, Jazzfest og Trondheim Calling.

FRIDA RISHAUG
Kommunikasjonsrådgiver med bred erfaring innen innholdsproduksjon, markedsføring og sosiale medier.