Hvordan markedsføre seg selv som artist?

Presenteres av Headspin

Det er mange som sier mye i dagens digitale verden. Hvordan kan artister nå ut med begrensede ressurser og lite budsjett? Og hvordan kan de holde aktiviteten gående for følgerne sine – også når de ikke har ny musikk eller kommende konserter å kommunisere? Vi inviterer kommunikasjonsbyrået Headspin og artist Helene Brunæs (Lille Venn) til en samtale for å diskutere hvordan artister kan kommunisere med fans og bygge merkevare. På scenen vil de også snakke om praktisk og teknisk drift av ulike plattformer og dele hacks og tricks for innholdsproduksjon.

Har du et spørsmål om temaet? Send det inn her.

PIA BIERMANN
Bred erfaring innen strategi, merkevarebygging, visuell identitet, PR, reklame, digitale og sosiale medier, web og film. Har jobbet mye med kulturkommunikasjon for blant annet by:Larm, Pstereo, Jazzfest og Trondheim Calling.

FRIDA RISHAUG
Kommunikasjonsrådgiver med bred erfaring innen innholdsproduksjon, markedsføring og sosiale medier.

HELENE BRUNÆS (LILLE VENN)
Født i Norge og oppvokst i Singapore, bringer Lille Venn et unikt perspektiv til sin nostalgiske, men friske tolkning av pop-punk og pop-rock fra tidlig 2000-tallet. Med år av musikalsk innflytelse fra sin eldre brors samling – som også spiller bass i bandet – skaper hun energiske anthems og følelsesladede tekster som treffer både gamle og nye fans. Hyllet av NME, The Line of Best Fit og Norges Radio P3 og P13, etablerer Lille Venn seg raskt som en av de mest spennende nye stemmene innen alternativ musikk.