Creative is king – Kreativ målretting for smarte markedsførere

Alle

Presenteres av Crue

Denne marketing-sesjonen er for de mellom 24 og 45 år som liker P3, music festivals og rap music. Neida, den er for alle som er interesserte i å nå publikumet sitt med betalt markedsføring rimelig og effektivt. Hvilke signaler i annonsene våre kan vi bruke for å treffe publikum presist og skape resultater? Emilie og Ask fra Crue dykker ned i algoritmen 🤿

Deltakere

Foredragsholdere:

ASK FREDERIK BERG
Ask er manager i Be Nice og markedsfører i Crue. Han har jobbet med med betalt markedsføring for mange av Norges største artister og festivaler.

EMILIE DYRØY
Som en del av Crue samarbeider Emilie Dyrøy med artister og arrangører over hele landet for å optimalisere billettsalg gjennom strategi, kreativitet og digitale løsninger. Emilie er opptatt av å bygge tydelige merkevarer og skape vekst gjennom detaljorientert og helhetlig markedsføring. Med erfaring fra både promotør-, arrangør- og festivalsiden gjennom Bergen Live, samt internasjonalt innen ticketing hos AXS (AEG) i USA og Europa, har hun innsikt fra flere sider av bransjen – noe som gir et helhetlig perspektiv på både salg, merkevare og publikum.