20 år med Parken
Trondheim Calling
Å gjøre lytteren mindre ensom: En samtale om musikkritikkens tilstand
Trondheim Calling
Avtaler og kontrakter i musikkbransjen
GramArt
Billettene går fort – Hvordan skape FOMO og bøye salgskurven?
Crue
Byutvikling: Hvordan unngå at kulturen blir en kasteball?
Kulturrom
Countrysjangerens vekst: Hvorfor, hvordan og er det bare en midlertidig bølge?
Trondheim Calling
Creating a fossil free culture
Trondheim Calling
Creative is king – Kreativ målretting for smarte markedsførere
Crue
Creative Land Trust – Hvordan sikre areal for kulturproduksjon i framtiden?
Kulturrom
Den gode nabo
Trondheim Calling
Er trøndersk rap den nye trønderrocken?
Trondheim Calling
Fake it till you lead it?
Musikkontoret Tempo
Fra idé til identitet: Case study – Iris Caltwait
Trondheim Calling
Fra indie til industri – hvordan bygge et indie-label i 2025?
FONO
Hva nå, kommune-Norge?
Trondheim Calling
Hvem er ansvarlig for å selge billetter?
Trondheim Calling
Hvordan designe merkevarer som funker
Trondheim Calling
Hvordan spiller man musikk på radio i 2026?
Trondheim Calling
Hvordan tømme statskassa?
Trondheim Calling
Hvorfor finnes det ikke kvinnelige bookere?
NKA
Ikke så enkeltpersonforetak
Creo og Balansekunst
Kan Norge bli verdensledende på musikktech?
Trondheim Calling
Klubbscenene i krise – hva står på spill?
NKA
Kræsjkurs i arbeidslivet
Creo
Låtskriverprat med Ella Marie Hætta Isaksen og Lars Kristian Rosness: Fra demo til ferdig resultat
NOPA
Masterclass: Live med Kristian Koch
Trondheim Calling
Mer enn gull: Kunsten å forvalte katalogen
Musikkforleggerne
Møteplass for festivalprodusenter
Trondheim Calling
Musikkontoret Tempos lyttepanel
Musikkontoret Tempo
Når musikken blir en viktig del av historien: Innsiden av «Flus»-prosjektet
Trondheim Calling
Når værmeldingen spår showstop!
NKA
Offentlige tildelinger i kulturen – Hvor går pengene og hvem er egentlig sluttbrukeren?
Trondheim Calling
På baksiden av søknadsportalen
Creo
Sápmi calling
Riddu Riđđu
State of Play: Publikum om konsertåret 2026
Ticketmaster
Strategisk kommunikasjon: Hvordan være sitt eget PR-byrå?
Kulturmeglerne
TikTok eller turné – konsertens rolle i algoritmens tidsalder
Musikkontoret Tempo og GramArt
To Spotify or not to Spotify?
GramArt
Way Out West on branding
Musikkontoret Tempo
Zone Ex
RiggPartner